>
Photobucket Photobucket Photobucket
Kalau dah follow aku, bagitahulah melalui komen or cbox, i will follow you back. anything to ask? just comment. thanks :)

Sunday, April 29, 2012

Jalan-jalan :)


ni lah aku, baru sampai kat cameron..nak makan..lapo nih!
hai :) aku baru je balik dari Cameron. sebelum tu pegi P.Pinang ambik kakak aku kat matrik Pineng. tak lah lame sangat. 2 malam je. best lah jugak walaupun dah banyak kali pegi. hoho. satu family pegi sane. tak sejuk sangat kalau pegi sane(cameron) sekarang ni tak same macam aku pegi time bulan 12 dulu. sejuk gile kot..
ni lah pasar malamnye,banyak sangat barang yang comel..
geram aku tengok. haha

kitorang pegi sane just nak pegi pasar malam je sebab mak aku lah yang nak beli sayur. macam lah kat rumah aku takde sayur. hisy! sampai je ktorang pegi makan, solat, and terus pegi ke pasar malam. 2 kali pergi sane taw! lepas asar and lepas maghrib. penat gile aku follow mak aku. beli jagung aje sampai 60 hengget! beli tak ingat dunia. haha
haa, ni lah mak aku..duk sibuk membeli lagi tu..

kat sane ade jenis buah yang aku tak pernah jumpe, buah jambu epal and buah epal cameron. haa. pernah dengar tak? em, yang jambu epal tu warnenye hijau, ala-ala glow in the dark gitu ha.. hijau safety yang JPJ pakai malam-malam bute tu ha.. tahu kan? oke, yang epal cameron tu pulak warne ungu. lebih tepat lagi purple. huhu. rase macam em...tak tahu lah.haha. sedap lah kot..aku tak sempat nak ambik gambar, orang ramai sangat..
em, tak pasal-pasal pulak gambar aku yang keluar. haha
ha, yang pakai baju macam nyamuk tu lah kakak aku.. hehe

em, ape lagi pasal cameron ek..haa,strawbery chocolate! nyum! lapo pulak bile dah teringat nih. lain rasenye taw bile makan kat atas sane..amat sedap. serious..

second day aku ade kat sane, aku pergi kat Bharat. beli teh berperisa. aku tahu kat Kemaman pun ade, tapi harganye lain kan ?
kat Bharat tea..

lepas beli teh banyak-banyak, kitorang singgah kat kedai-kedai yang ade kat situ. beli key chain lah, itu lah, ini lah. huu
lagi barangan cute.. :0

then, kelaparan dah datang balik, so ape lagi, kitorang singgah lah kat sini..
cameron bharat cafe :)
brownie yang moist. sedap yang amat!
(terliur lah tu. haha)

cheese cake

sambil minum boleh tengok pemandangan. tenang gile. (ladang teh je) haha
ladang teh :)

time nak balik dah tu aku mintak mak aku berhenti kat air terjun. saje je nak tengok. hehe
kat air terjun lata iskandar..

picture sungai je. huu

mulelah aku berangan nak jadi photographer. haha. layan je lah..
aku tak tahu bunge ape. yang penting die cantik!

cantik tak ciptaan Allah?
ni kedai orang asli. macam-macam diorang jual..

okay, tu je lah yang aku nak paparkan. (skemanye aku.haha) okay, hope korang sihat selalu. sekian, assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

dah bace tu sila lah komen :)