>
Photobucket Photobucket Photobucket
Kalau dah follow aku, bagitahulah melalui komen or cbox, i will follow you back. anything to ask? just comment. thanks :)

Tuesday, April 24, 2012

Assalamualaikum :)


Nama aku Nur Amirah binti Awang. Low profile je orangnya (hehe). Aku kenal dunia blogger ni since aku form 4 (kalau tak silap la). Sejarah  hidup aku banyak yang pahit, so, aku kureng berani nak tulis pasal hidup aku. Tapi sekarang alhamdulillah aku dah dapat keberanian tu. Aku harap sangat kali ni blog aku kekal sebab aku sebenarnya dah 3 kali buat blog. Lepas buat, post something, pastu sampai 2-3 bulan tak bukak sampai tak ingat password. Hahaha

Aku harapkan sangat support dari orang sekeliling aku. Follow me okay, aku akan pastikan blog aku menarik untuk di follow. Hehehe. Kalau korang follow aku, secara automatik aku akan follow blog korang balik. Ada ubi ada batas, ada hari rebus ubi tu dan ngap! Hahaha. Aku memang semangat gila nak berblogging ni. Serious. i’ll make sure this blog has more info, not boring and etc.

Hoyeah! Korang doakan aku berjaya la. ha, lupa nak story pasal aku, umur aku 18thn (2012). Muda kan? Hehe. Aku ex student S.M.K.Chukai Kemaman Terengganu. Aku lahir sini and menetap sini jugak. Tak pernah pindah pun. Em,apa lagi ek. Ha, em, lain kali la aku story lagi. Haha. Setakat ni je cerita aku. Hope korang sihat selalu. Bye. Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

dah bace tu sila lah komen :)