>
Photobucket Photobucket Photobucket
Kalau dah follow aku, bagitahulah melalui komen or cbox, i will follow you back. anything to ask? just comment. thanks :)

Tuesday, May 15, 2012

Happy Teachers' Day!


hai semua! SELAMAT HARI GURU kepada semua guru2 yang banyak berjasa di Malaysia! terutama sekali kepada guru2 di :-

  • Sekolah Kebangsaan Seri Geliga(2001-2005)
  • Sekolah Kebangsaan Pusat(2006)
  • Sekolah Menengah Kebangsaan Chukai(2007-2011)
terima kasih kepada semua cikgu2 yang mengajar saya untuk menjadi orang yang lebih baik. terima kasih cikgu! :D
teacher hani :)

ni cikgu BI aku. canti tak? die baik sangat2. ade jugak lah marah sikit2.. hehe. time die masuk kelas everibadi ngantuk. haha. tapi aku setia dengar ape yang die ajar. orang lain duk tidur aje kerjanya. berkat aku tak pernah tidur dalam kelas, aku dapat A- BI for SPM. syukur Alhamdulillah. thank you teacher! teacher banyak sangat2 tolong saya. saya tak kan lupakan jasa teacher :)

cikgu sally
 
haa. grand tak name die? haha. actt, name betul die Salasiah. tu gelaran je. hehe. ni cikgu yang ajar aku Mathematics Modern. die baik gile ko! one day, aku tak siap omwerk yang die bagi, aku ingat aku sorang je, rupanya ramai jugak.. haha. korang tahu die bagi denda ape? lap tingkap mak jemah! senang tak? haa.. baik kan? tak pakai rotan pun.. walaupun tak siap omwerk, aku mantain A+. bukan niat di hati ni nak berbangga sebab ilmu tu tak cari sendiri pun, cikgu yang bagi..Math Mode je pun kan..terima kasih ya cikgu. sebab cikgu lah saya dapat highest mark :) thank you! muaaahh! xoxo. over excited pulak. haha

cikgu elizai


ni cikgu Add Math aku.. ramai yang tak suke die sebab mulut die.. dah nak buat macam mane. tak perlulah nak umpat2 die. biar je lah die garang ke, tegas ke, asalkan die ajar kite ikhlas. tak gitu? hehe. terima kasih cikgu sebab sudi ajar saya. jasamu ku kenang :) aku selalu dapat B for Add Math.. tak pernah dapat A pun. haha. last2 baru dapat.. Alhamdulillah..

teacher Fazila
she teaches me for Chemist (ntah betul ntah tidok grammar aku ni. haha) teacher banyak ajar aku. and kadang2 aku rasa bosan sebab buat soalan yang sama je.. hoho. tapi kite tak boleh benci ilmu kan? hee. saya amat berterima kasih kepada teacher sebab ajar saya. tak putus asa.. hidup teacher! haha

best nya kalau aku boleh sambut hari guru today.. jealousnye dengan budak skolah! >.<

aku nak masukkan gambar cikgu aku yang lain tapi tak jumpa.. susah betul nak cari..kepada cikgu yang lain, jangan kecik hati yee. hehe. okay. tu jee. babai you all! assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

dah bace tu sila lah komen :)