>
Photobucket Photobucket Photobucket
Kalau dah follow aku, bagitahulah melalui komen or cbox, i will follow you back. anything to ask? just comment. thanks :)

Friday, May 04, 2012

Ketika aku masih kecil . . .

penulis : myrah aswa

hai :) aku tak tahu nak tulis tentang ape. tibe2 je terdetik kat hati ni nak tulis pasal diri sendiri. gile glamour kan? haha. takde lah. aku nak cerita tentang aku zaman mude2 dulu. hehe

hai! saye myrah aswa! 
sebelum tu aku nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada mak and ayah aku yang lahirkan dan membesarkan aku sampai sekarang.. banyak yang dyorang terpaksa hadapi disebabkan aku. jahatnye aku ni. huhu. mak, ayah, myrah mintak maaf dari ujung rambut sampai ujung kaki. satu hari nanti aku akan pastikan mak ayah aku bangga dapat anak macam aku! cewahh . . haha
hai semua! saye lah si debab! haha

time umur aku setahun, konfemlah aku tak ingat sangat kan. cuma ade gambar je. nasib baiklah camera dah ade time tu. huu. handphone pun ade yang 3310 je.. yang nokia tu haa. orang panggil 33 sposen(loghat trganu).
ni pun aku jugak.. huhu

aku paling suke time aku darjah 3 sebab mase tu aku nakal gile.. kelas no.3.. tercorot lah jugak, panjang ceritanye kenape aku terpaksa masuk kelas tu, lain kali lah aku story. hehe

time tu aku rapat gile ngan budak laki kelas aku. semua suke gaduh ngan aku. aku teringin sangat nak jumpe dyorang taw. hafiz, muhaimin, alif.. sape lagi ntah.. lupe la pulak.. rindu gile kot..
dalam ramai2 tu ade la sorang yang rapat ngan aku sekarang. tu pun jumpe time pegi kem PMR.. kebetulan kakak die kawan kakak aku. jadi, bermulelah tukar2 number.. jeng jeng jeng.. huhu
okay, tutup kisah ni.. tak nak cerita lagi.
(tak dapat den nak upload gambar time darjah 3 sebab tak pakai tudung lagi time tu.. huhu)
time aku dah darjah 4, aku naik kelas number 2.. so, dah tak dapat jumpe kawan2 yang nakal macam aku. aku tersangatlah nerd ketika itu.. then aku dilantik jadi pengawas bile aku darjah 5 disebabkan ke'nerd'an aku.. haha. seronok kan bile teringat balik time tu.. huhu

takde yang spesyel sangat aku nak story.. tu je lah.. tak pandai sangatlah nak story mory nih.. maaf ye..
okay lah, ni je yang dapat aku tulis dihari yang busy ini.. babai. sekian, assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

dah bace tu sila lah komen :)