>
Photobucket Photobucket Photobucket
Kalau dah follow aku, bagitahulah melalui komen or cbox, i will follow you back. anything to ask? just comment. thanks :)

Tuesday, May 15, 2012

Mendaki bukit with my best friend

k.a.m.i . k.a.w.a.n

gile2 tak gambar ni? hehe. kami bukan lesbian yee.. aku tak pandai sangat pose gile2. kawan aku cakap maybe sebab muka aku tenang sangat.. hah? err, whatever.. ni la intan.. name panjangnye Intan Kurnia Sabrina.. sedap tak? aku pun tak tahu ape maksudnya.. tak terlintas pulak aku nak tanya.. huhu

cantik tak? bukan model, pemandangan tuu.. haha

ktorang daki bukit ni.. dah lame, bulan apr 2012.. baru lah jugak. best gile walaupun berdua je. sebab dua2 ade niat nak diet tapi sampai sekarang tak kurus. kuang kuang kuang..

anugerah Allah..
comel je.. satu ni je bunga yang aku jumpa kat atas sane.. haha. korang datanglah ke Bukit Mak Dayang yang terletak di Kemaman,Terengganu. kalau nak lah.. sape2 yang nak gambar jiwang2 boleh lah.. scene yang cantik you! kat bawah nanti ade banyak gambar yang aku edit jiwang2.. Intan lah yang nak sangat gambar cam gitu.. 2 hari aku edit semua gambar.. hattoooiii! takde keje kateko!

perasan kan? hoho
suke? like lah.. ade benda nak cakap? comment je.. hehe

model tak berbayar.. huhu

terpaksa aku besarkan semua gambar.. sakit ape ntah sampai jadi kecik nih. hisy!


ni board. bile dah sampai kat atas jumpa lah..

nyaman semuanya.. aktiviti sebegini membuatkan kita mengingati kebesaran Allah.. bersyukurlah.. (sesi motivasi sekejap yee..hehe)
gambar mengejut.. tak sempat nak pose!
haa.. jangan gelak okay.. senyum tak pe.. hehe

intan lagi..sebok betol.. - -'


aku tak boleh nak fikir ayat ape nak letak dalam gambar tuh.. jadi aku tinggal kosong aje..hehe

panas.. silau..
peace yaw!
peace yaw!

tak tahu nak ulas ape.. hoho.. tengok aje lah ye.. haa! kat bawah ni aku taruk gambar jiwang yang aku edit.. berkenan? nak aku editkan? boleh je :) aku edit simple je.. tak pandai lah nak buat yang aneh2 tuu.. huhu ( thanks to Mr.Shahrir for sugest the photo editor )

tak nampak sangat wordsnye kan? hm..

botol air pun nak jadi model jugak..

cewah.. ala2 70-an gitu..

nampak tersangat gemuk yee aku ni..

patutnye aku tak buat benda kat bahagian bawah tuu - -'

ade name je.. tak letak ape sebab pic ni crowded..

jiwangnye ayat.. search google je kak oih!

Bukit Mom Dayang

cinta..ohh..cinta :P
aku edit ikut kesesuaian jugak.. kalau gambar happy tak kan lah nak letak ayat sedih so then gambar tu akan nampak hidup.. tak macam gambar biasa kita buat. spesyel sikit. paham2 sendiri lah yee.. okay, babai! assalamualaikum :)

3 comments:

  1. seronoknya mendaki..cantik dapat lihat pemandangan alam =)

    ReplyDelete
  2. aktifnya ... xlarat nk mendaki nie ... hehe

    ReplyDelete
  3. cantik.. mendaki separuh jalan je tu. huhu

    ReplyDelete

dah bace tu sila lah komen :)