>
Photobucket Photobucket Photobucket
Kalau dah follow aku, bagitahulah melalui komen or cbox, i will follow you back. anything to ask? just comment. thanks :)

Tuesday, May 01, 2012

Fenomena Maher Zain

Maher Zain

hai :) terase pulak nak cerite pasal Maher Zain. manis je orangnye, murah dengan senyuman and tegap gile. alhamdulillah, assalamualaikum tak lekang di mulut.. bagi aku, dia akan membuatkan lebih ramai yang sayang dan peluk islam.

kadang2 chinese pun ade nyanyi lagu die. walaupun ade sesetengah dari mereka tak tahu ape maksudnye. takpe lah.. perlahan2 dekati islam, kan? kite yang islam ni doakan lah supaye lebih ramai yang memeluk islam.. semoge bertambahlah saudara baru kite.. insyaAllah..

melodi, lirik, damai je. sejuk hati dengar lagu die. bagus jugak ade penyanyi macam die, sebab tak semua orang layan nasyid. niat aku bukan nak bandingkan. cume bagitahu pendapat aku. group nasyid kite pun tak kurang jugak hebatnye.. macam aku, aku cume kenal group Raihan je.

serious. dulu aku suke gile lagu dyorang. tapi sekarang macam senyap je? em, takpe lah. dah lari dari tajuk nih. haha

ha, cerite pasal perkembangan die pulak, lagu terbaru die best kot.. Number One For Me. pasal ibu kan? konfem lah ramai yang nyanyikan lagu tu untuk ibu2. nak dekat dengan Hari Ibu pulak nih..

korang dah tengok vdeo clip lagu tu? dah? sweet kan? ohh, terharunye daku lihat vdeo tu. budak kecik tu cutelah, geram pulak aku tengok. senyum sorang2 aku time tengok vdeo tuh. haha

dah tahu kisah hidup dia? tak tahu? nak tahu tak? klik Sini.

one more, aku terharu tengok dia kat astro ria semalam. Maher Zain The Journey.. kalau tak tengok lagi, cari lah kat Youtube. insyaAllah dah ade. selamat mencari ye! hehe. sungguh tak ku sangka ramai gile peminat dia. dari serata dunia.. fuhh.. okay lah . ni je yang aku nak tulis. banyak lagi sebenarnye ni, esok2 lah pulak. banyak lagi kerje lain yang nak aku buat.. huhu. babai! assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

dah bace tu sila lah komen :)