>
Photobucket Photobucket Photobucket
Kalau dah follow aku, bagitahulah melalui komen or cbox, i will follow you back. anything to ask? just comment. thanks :)

Saturday, May 19, 2012

My youngest sister

testing tudung baru mak aku.. haha
hai :) rindunye kat blog.. 2 hari tak update.. hoho. busy gila kot aku minggu ni.. buka akaun lah.. pegi shoping lah.. letihnye! banyak betul persediaan kena buat.. nak pergi matriks je pun.. haih.. 2 benda je aku tak beli lagi, purse and pencil box.. susah betul nak cari..

tangan terase nak menaip.. tapi tak tahu nak bebelkan ape for today.. emm, nak story pasal adik bongsu aku lah.. haha
namanye seperti yang tertera yee..
aku suka ambik gambo.. die lah yang selalu jadi mangse aku.. jadi model tak berbayar.. huhu
pape ntah..

Nama : Nur Aina Afiqah bt Awang
Umur : 8 tahun
Status : Single (haha)
Cita2 : Guru
Hobi : Cakap sorang2 depan cermin
Sikap baik : Rajin
Sikap buruk : Nangis kalau tak cukup tidur

tu je lah biodata ringkas die.. tak perlu lah banyak sangat.. haa, ni aku nak huraikan satu2.. nana bercita2 nak jadi guru sebab boleh pakai high heel katanye.. haha. maybe sebab die tengok cikgu2 die kot..huhu
then, seperti yang aku paparkan kat atas, die suka cakap sorang2 depan cermin, kan? aku dapat tahu sebab aku selalu sangat intai die time die duk sorang2.. haha. setiap budak mesti ade satu habit yang funny.. sape2 yang ade adik kecik, try lah usha. pastu kongsi dengan aku.. aku nak tahu jugak.. hehe

sikap baik.. die rajin. yang ni memang aku tak dapat nafikan.. die memang rajin.. contohlah kalau besok PJ kan, balik aje dari sekolah hari ni die akan siapkan baju untuk dipakai besok.. aku pun nak tergelak setiap kali die buat macam tu.. haha. nak tahu die ikut perangai sape? . . ayah aku (rahsia. kite2 je tahu. okay? huhu) selain tu, die rajin buat homework, kemas beg sekolah, kemas rumah.. kadang2 bilik aku pun die yang kemaskan.. haha
aku snap pic die senyap2.. haha

sikap buruk pulak.. hemm.. annoying betul.. kalau perjalanan ambik mase selama 45 minit je, mak aku tak kan kasi die tidur, sebab konfem die akan nangis sejurus die bangun sebab tak puas tidur.. budak2.. biaselah.. haih..
duk lap meja..

(line tenet slow)
duk tengok ape tu..
tu je lah story aku.. line slow.. nak bw pun susah.. okay, bai.. assalamualaikum :)

pesanan penaja : sayangilah adik anda. tak nak dera2 okay? hee

No comments:

Post a Comment

dah bace tu sila lah komen :)